31 sierpnia

Wakacyjni Ulubieńcy (lipiec i sierpień) 2016


Hej!
Dzisiaj mam dla Was
ulubieńców lipca i sierpnia,
czyli przedstawię Wam rzeczy, produkty, piosenki,
które chciałabym Wam polecić. 😊



♥♥♥

Kosmetyki

Zaczniemy od kosmetyków.
Mam tu dwa produkty, z którymi zrobię również posty, 
aby lepiej je Wam przedstawić i pokazać. 😉


Balsam do ust EOS





Mgiełka do stylizacji Timotei pure



Jedzenie i picie

Pod koniec lipca spróbowałam po raz pierwszy
nowej fanty i muszę Wam powiedzieć, że teraz jest to mój ulubiony napój i cały czas go piję.



Seriale

Z seriali mam Wam do polecenia "Blef", który bardzo mi się spodobał
i strasznie się w niego wciągnęłam.
Jest świetny i bardzo Wam go polecam ♥
Kolejny sezon dopiero w marcu :-(



Każdego roku w wakacje oglądam CSI: Kryminalne Zagadki,
w te wakacje padło akurat na Las Vegas :-)
Bardzo lubię każdą serię i mogłabym je oglądać bez końca ♥




Książki

W Wakacje to na ogół nie czytam książek.
Ale chciałabym Wam polecić książkę
Dominiki Budzińskiej "Niewolnicy Snów",
którą niedawno przeczytałam.
Są dwie części tej książki.
Mnie zdecydowanie bardziej podobała się jednak ta pierwsza.


          


Aplikacja, strona internetowa itp.

No więc w sierpniu postanowiłam zacząć w to grać no i strasznie się
w to wkręciłam. Są podzielne zdania na temat tej gry.
Sama kilka razy spadłam z krawężnika lub nie zauważyłam jakiegoś schodka.
Oczywiście tak jak z wszystkim trzeba uważać.





Muzyka

Jest to chyba moja ulubiona kategoria :-)
Dzisiaj będzie bardzo dużo piosenek.


Alle Farben - Please tell Rosie


Usłyszałam ją w radiu i od razu bardzo mi się spodobała.



Lost Frequencies - Reality                               Anna Naklab - Supergirl

     

"Reality" i "Supergirl" to zdecydowanie moje ulubione piosenki
tamtych wakacji, które były po prostu cudowne ♥
Przede wszystkim poznałam wielu wspaniałych ludzi
i myślę, że zawsze będzie mi się z nimi kojarzyła i będę wracać do tych piosenek każdych wakacji ♥


Jennifer Lopez - Ain't Your Mama



Czyli wielki hit, którego słuchałam cały lipiec. ☺



             The Chainsmokers - Roses                    The Chainsmokers - Don't Let Me Down

       

Dwie cudowne piosenki The Chainsmokers ♥
Są mega wakacyjne i świetnie nadają się na imprezy.



Video - Alay



I kończymy polską piosenką,
która ma śliczne słowa i melodię ♥


♥♥♥

A Was co zachwyciło w tych miesiącach?
Koniecznie napiszcie ;-)

                                                                  
                                                                         Marti ♥

1 komentarz:

  1. W te wakacje na maksa wketęciłam się w Please tell Roise i Don't let me down , a reszte muszę przesłuchć :D Jestem bardzo ciekawa 😙🎤🎶🎵🎧🎼😆😄

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Marti , Blogger