30 września

Ulubieńcy Września 2016

Hejka!
Pierwszy miesiąc szkoły mamy już za sobą :-)
Dzisiaj mam dla Was ulubieńców września ♥


♥♥♥


Kosmetyki

Z kosmetyków mam Wam do pokazania
2 rzeczy, które towarzyszyły mi przez cały wrzesień.

Under Twenty - Anti! Ance - Matujący krem BB o działaniu antybakteryjnym



Korektor Bell





Seriale, programy telewizyjne

Wrzesień to powrót wielu seriali.
Moje ulubione to:

Druga szansa
Obejrzałam każdy odcinek i muszę przyznać,
że jest to mój ulubiony polski serial.
Bardzo podoba mi się to całe pokazanie show biznesu. ♥

Znalezione obrazy dla zapytania Druga szansa


O mnie się nie martw 

Znalezione obrazy dla zapytania o mnie się nie martw


Na dobre i na złe 

Znalezione obrazy dla zapytania na dobre i na złe serial napis


A jeżeli chodzi o programy telewizyjne to jestem
wielką miłośniczką The Voice Of Poland

Znalezione obrazy dla zapytania the voice of poland logo


Aplikacja. strona internetowa

Snapchat

Znalezione obrazy dla zapytania snapchat

Snapa mam już jakiś czas, ale dopiero teraz we wrześniu
jakoś bardziej się w niego wciągnęłam.

A moja nazwa to: littlewitch731

Wydarzenia

Rozpoczęcie nauki w gimnazjum, 
nowi nauczyciele, nowe przedmioty i nowa klasa,
która jest naprawdę cudowna ♥

Ostatni tydzień września spędziłam w szpitalu,
na oddziale neurologii, gdzie poznałam wiele wspaniałych osób ♥,
których serdecznie pozdrawiam i z którymi na pewno będziemy utrzymywać
dalej kontakt. Sprawiliście, że te dni spędzone w szpitalu
minęły mi bardzo szybko, i bardzo miło.
Dziękuję ♥



Zdjęcia

Trudno uwierzyć, ale większość moich ulubionych zdjęć
zrobiłam w szpitalu ♥












A po więcej zdjęć zapraszam na mojego instagrama:
@littlewitch731

www.instagram.com/littlewitch731


Kanał na YouTube

We wrześniu najczęściej oglądałam:


♥ Red Lipstick Monster

Znalezione obrazy dla zapytania red lipstick monster


♥ Justinsglance 

Znalezione obrazy dla zapytania Justinsglance



Muzyka

Pod koniec września obejrzałam świetny film "Legion Samobójców",
o którym napiszę więcej w innym poście i większość piosenek,
w dzisiejszych ulubieńcach pochodzą właśnie
 z tego filmu.


Grace - You Don't Own Me



Kehlani - Gangsta




Twenty One Pilots - Heathens



The Chainsmokers - Closer


♥♥♥
                                                          
                                                            Marti ♥

4 komentarze:

Copyright © 2016 Marti , Blogger