14 października

"Moje kino '1" - czyli 3 filmy, które chciałabym Wam polecić ♥


Hejka!
Mamy już jesień, dni są coraz krótsze
i coraz szybciej robi się ciemno.
Za oknem pogoda nie zawsze jest taka,
jaką byśmy chcieli, więc w wolne wieczory
miło obejrzeć jakiś ciekawy film.


Dzisiaj chciałabym Wam 
polecić trzy filmy, które niedawno obejrzałam
lub o których warto wspomnieć na tym blogu .


1. "Legion Samobójców"

Znalezione obrazy dla zapytania legion samobójców

Fantastyczny film akcji o złoczyńcach, posiadających niezwykłe umiejętności.
Dostają szansę od rządu na odkupienie, wypełniając misję zagrażającą ich życiu.

Wydarzenia dzieją się bardzo szybko, ale pomimo tego film
bardzo mi się podobał, a ścieżka dźwiękowa jest według mnie genialna,
co mogliście zobaczyć w ulubieńcach września


2. "Planeta Singli"

Znalezione obrazy dla zapytania planeta singli

Przezabawna i wzruszająca komedia, z rewelacyjną grą aktorską.

"Romantyczna Ania bierze udział w reality show ukazującym prawdziwą twarz facetów flirtujących w sieci i wyśmiewającym naiwność kobiet szukających tam ideału."

Byłam na tym filmie w kinie,  i z chęcią obejrzałabym go ponownie ♥


3. "Tini: Nowe Życie Violetty"

Znalezione obrazy dla zapytania tini nowe życie violetty

Muszę Wam powiedzieć, że nigdy nie byłam i nie jestem fanką Violetty,
przeciwnie nie za bardzo lubiłam ten serial,
ale film jest całkiem fajny
i serdecznie Wam go polecam ;-)

                          
                                                         Miłego oglądania!                                                                                                
                                                      ~ Marti ♥

Źródła: filmweb.pl, google grafika

2 komentarze:

  1. Ooo, na"Legionie samobójców" byłam w kinie. Super! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Marti , Blogger