30 listopada

Ulubieńcy listopada ♥


Hejka!
Dzisiaj przygotowałam ulubieńców.
Listopad, nie był raczej wesołym
miesiącem u mnie i na prawdę strasznie cieszę się,
że już się skończył, dlatego też w tym miesiącu nie ma za wiele
ulubieńców, ale
Mam nadzieję, że Wam się spodobają, zapraszam do czytania ♥.



Kosmetyki

Wazelina do ust

Znalezione obrazy dla zapytania pomarańczowa wazelina do ust


Jedzenie i picie



Serial

Znowu zakochałam się w tym serialu
i nie mogę już się doczekać kolejnego sezonu ♥

Znalezione obrazy dla zapytania The catch

Znalezione obrazy dla zapytania the catch benjamin jonesZnalezione obrazy dla zapytania the catch benjamin jones
Znalezione obrazy dla zapytania the catch benjamin jonesZnalezione obrazy dla zapytania Margo the catch


Aplikacja, strona internetowa

Zalukaj.tv

Podobny obraz

W listopadzie obejrzałam wiele filmów
na tej stronie i serdecznie Wam ją polecam.
Niestety jest określony limit i najlepiej wszystko działa,
jak ma się konto VIP.


Kanał na youtube

Zuzanna Borucka ♥

Podobny obraz

Link do kanału


Filmiki na YT






Muzyka

Rihanna - Love on the brain



Everybody's Got To Learn Sometime



Bruno Mars - It Will Rain





                                                                   Marti ♥


2 komentarze:

Copyright © 2016 Marti , Blogger