31 października

Ulubieńcy Października 2016

Hej Kochani!
Minął kolejny miesiąc :-)
Czas na ulubieńców miesiąca 



Kosmetyki

*Perfumy




Wydarzenia 

* Na pewno ważnym dla mnie wydarzeniem
w październiku była 
Polska premiera kolejnej części
Harrego Pottera,
która bardzo mi się podobała i serdecznie 
Wam ją polecam,
oraz zapraszam na recenzję książki ♥



Zdjęcia

Najładniejsze i najfajniejsze zdjęcia
w tym miesiącu
to zdecydowanie te: 




A po więcej zapraszam na mojego instagrama ♥


@littlewitch731



Kanał na YouTube

Moje ulubione kanały na YT w tym miesiącu to:

Aleksandra Żuraw 

Znalezione obrazy dla zapytania aleksandra żuraw yt


CheersMyHeels

Znalezione obrazy dla zapytania CheersMyHeels



Muzyka

W październiku słuchałam głównie nowej płyty
Ariany Grande.
Moje ulubione piosenki to:

Ariana Grande - Moonlight 



Ariana Grande - Dangerous Women



Kolejna piosenką jest:

Burak - Tuesday


Suicide Squad: Soundtrack - Sucker for Pain



W dalszym ciągu ....

The Chainsmokers - Closer




A tu coś na smutne jesienne wieczory:

Bruno Mars - When I was your man


I bardzo podoba mi się cover w wykonaniu
Madilyn Bailey


♥♥♥

                                                                         Marti 

2 komentarze:

Copyright © 2016 Marti , Blogger