13 grudnia

"Moje kino '2" - 3 filmy, które musicie obejrzeć! ♥


Hej!
Dzisiaj mam dla Was kolejne trzy
propozycje filmów.




1. Zostań jeśli kochasz
Znalezione obrazy dla zapytania zostań jeśli kochasz film recenzja

"Mia Hall, nieśmiała i utalentowana muzycznie nastolatka, zawieszona przez jeden dzień między życiem a śmiercią musi zdecydować, po której stronie zostanie."

Bardzo piękny i wzruszający film, z rewelacyjną grą aktorską
i z moją ukochaną Mireille Enos, która gra w moim ulubionym serialu "Blef"
w roli Kat Hall, czyli mamy Mii.


2. Jak zostać kotem

Znalezione obrazy dla zapytania jak zostać kotem

Film do którego nie byłam za bardzo przekonana,
ale po jego obejrzeniu zmieniłam zdanie.

Opowiada o zarozumiałym biznesmenie, który zostaje uwięziony
w ciele kota. Próbując się z niego wydostać,
zaczyna rozumieć, że jego wcześniejsze życie nie było zbyt dobre
i więcej czasu poświęcał pracy, a nie rodzinie.


3. Nerve

Znalezione obrazy dla zapytania nerve

"Jesteś widzem, czy graczem?"
Podczas filmu, okazuje się, że jest jeszcze trzecia opcja.

Film opowiada o uczennicy ostatniej klasy liceum,
która chcąc udowodnić coś sobie i swoim znajomym,
dołącza do internetowej gry,
która ma ogromny wpływ na całe jej życie.

Cała akcja rozgrywa się w ciągu 24 godzin.

Film opowiada o tym, jak szybko można się uzależnić
i stracić poczucie własnej wartości,
wykonując zadania z narażeniem życia.

                                                            
                                                              Marti ♥

Źródła: google grafika, filmweb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Marti , Blogger