11 stycznia

"Byłam tu" - Gayle Forman (recenzja książki)


Hej!
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję książki
Gayle Forman - "Byłam tu"


Zapraszam do czytania ♥

     Czekałam kiedyś dwie godziny w bibliotece na kolejne lekcje. Sięgnęłam po tę książkę z nudów i zaciekawił mnie tytuł "Byłam tu"Wydał mi się taki tajemniczy. Nie spojrzałam nawet na opis z tyłu okładki i zabrałam się do czytania. Po pierwszej stronie na której znajdował się list pożegnalny, wiedziałam, że muszę ją przeczytać. Może to dziwne, ale lubię książki tego typu. Z motywem samobójstwa lub morderstwa. Są bardzo tajemnicze i zawsze kryje się w nich jakaś zagadka. 

     Autorką książki "Byłam tu" jest Gayle Forman, która napisała bestsellery takie jak "Zostań, jeśli kochasz" i "Wróć, jeśli pamiętasz", które również znajdują się na mojej liście książek do przeczytania. 

    Główna bohaterka książki "Byłam tu" Cody, próbuje dowiedzieć się, dlaczego jej przyjaciółka Meg odebrała sobie życie, które wyglądało na takie idealne. Szukając odpowiedzi na to pytanie pozna wielu cudownych ludzi. Odkryje też to, kim tak na prawdę jest, a w jej życiu dużo się zmieni. Można powiedzieć, że szukając odpowiedzi na to konkretne pytanie, dowie się dużo więcej na swój temat. 




     Książka bardzo mi się spodobała i choć opowiada o czymś tak przerażającym jak śmierć, lekko się ją czyta. 
     Opisuje problemy młodych ludzi i szuka ich przyczyn oraz rozwiązań.

     Polecam tę powieś osobą które lubią książki z odrobiną zagadki, a odradzam tym, którzy oczekują jakiegoś krwawego kryminału, bo ta książka zdecydowanie do takich nie należy.

                                                           

                                                                                          Marti ♥


4 komentarze:

  1. Aa uwielbiam Gale Forman, ale o tej książce nie słyszałam. Zdecydowanie muszę się za nią zabrać!♥

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super blog, oczywiście już zaobserwowałam ♥
      xx

      Usuń
  2. Mega mnie zaciekawiłaś książką. Na pewno po nią sięgnę gdyż kocham czytać takie książki <3 Zdjęcia są Twoje? Piękne są! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tak, zdjęcia są moje ♥
      Buziaki xx

      Usuń

Copyright © 2016 Marti , Blogger