04 stycznia

Książkowe postanowienia na 2017 rok


Hej!

Niestety jestem osobą, która bardzo mało czyta.
Z trudem udaje mi się przeczytać streszczenia (!) lektur,
ale musicie przyznać, że niektóre lektury są po prostu beznadziejne.

Nadszedł nowy rok i czas na nowe postanowienia.
Jednym z moich postanowień jest to,
aby czytać więcej książek.



Przygotowałam ich listę,
które chciałabym przeczytać w 2017 roku.
Nie jest ona duża, ale trzeba zaczynać
małymi kroczkami.


Milion cudownych listów

Znalezione obrazy dla zapytania milion cudownych listów


                                 
Byłam tu - Gayle Forman

Znalezione obrazy dla zapytania Byłam tu




Szukając Alaski - John Green

Znalezione obrazy dla zapytania szukając alaski



Hygge. Duńska sztuka szczęścia - 





Hygge. Klucz do szczęścia - Meik Wiking

Hygge. Klucz do szczęścia - Wiking Meik






Never, never - Hoover Colleen, Tarryn Fisher

Znalezione obrazy dla zapytania Never, never



Wymyślone miejsca - Brenna Yovanoff


Znalezione obrazy dla zapytania wymyślone miejsca - Brenna


Anioł do wynajęcia - Magdalena Kordel

Anioł do wynajęcia - Kordel Magdalena


Biuro przesyłek niedoręczonych - Natasza Socha

Biuro przesyłek niedoręczonych - Socha Natasza


♥♥♥

A wy jakie książki macie w planach do przeczytania?
Polecacie jakieś?


                                                                Marti ♥



Źródła: pierwsze zdjęcie jest moje, a reszta pochodzi z google grafika.

1 komentarz:

Copyright © 2016 Marti , Blogger