31 stycznia

Ulubieńcy stycznia 2017



Hej!

Pierwszy miesiąc nowego roku już za nami. 
Jak Wam minął? 
Ja niestety przez większość stycznia byłam chora,
ale pomimo tego myślę, że był to całkiem udany miesiąc ♥
Zapraszam do czytania :-)




Kosmetyki

Pod choinkę dostałam moje wymarzone perfumy
Ariany Grande - Sweet Like Candy;
więc chyba nie muszę mówić, że są moim totalnym ulubieńcem
i na pewno jeszcze przez wiele miesięcy na tym miejscu pozostaną ♥.



Jedzenie i picie

W ten zimowy czas zdecydowanie preferuję
typowo zimową herbatę z miodem, cytryną i imbirem ♥




Aplikacja

W tym miesiącu założyłam sobie konto na Pinterest.
Wiele razy słyszałam o tym serwisie społecznościowym, ale jakoś nigdy nie wiedziałam
na czym polega i raczej mnie to nie interesowało.
Do czasu, gdy obejrzałam filmik Justinsglance o dekorowaniu zeszytów.
Pokazała tam między innymi kilka pomysłów z Pinteresta i to właśnie nakłoniło mnie do tego,
aby również zacząć z niego korzystać.
Znalazłam tam wszystko co mnie interesuje. Nie tylko pomysły na estetyczne prowadzenie zeszytów,
ale również proste rysunki, stylizacje, ćwiczenia, przepisy oraz pomysły na ciekawe fryzury.
Ta aplikacja zdecydowanie stała się dla mnie skarbnicą inspiracji i pomysłów.


Podobny obraz


A to moja nazwa, więc możecie zajrzeć również na moje tablice ♥

Littlewitch731



Wydarzenia

*WOŚP

W pobliskim domu kultury odbył się koncert z okazji
Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy,
na którym śpiewałam.




*Urodziny

21 stycznia obchodziłam moje 14 urodziny, 
bardzo dziękuję wszystkim, którzy sprawili, że ten dzień stał się taki
wyjątkowy ♥




Kanał na Yt

Anna Szlęzak

Znalezione obrazy dla zapytania anna szlęzak yt

Kanał, który odkryłam w tym miesiącu.
Obecnie ma już ponad 100 000 subskrypcji.
Na tym kanale możecie się wiele nauczyć na temat
związków oraz relacjach z innymi.


Filmik na Yt

Styczeń to czas wielkiego planowania postanowień i celów,
a ten filmik Ani z kanału Justinsglance jest na prawdę świetny i bardzo inspirujący ♥



Zdjęcie





Książki

W tym miesiącu udało mi się przeczytać, aż trzy książki!
Jak dla mnie jest to na prawdę wielki sukces,
ponieważ jak już Wam kiedyś wspominałam jestem osobą, która na prawdę bardzo mało czyta.
Mam nadzieję, że mój zapał do czytania nie zakończy wraz z końcem tego miesiąca.

Książki które przeczytałam to:

1. Gayle Forman - Byłam Tu


Książka o  życiowych problemach nie tylko młodych ludzi, która opowiada o osiemnastoletniej Cody zmagającej się z utratą najlepszej przyjaciółki. Szukając odpowiedzi na pytanie "Dlaczego Meg popełniła samobójstwo?",
poznaje wiele ciekawych ludzi, którzy zmienią jej życie.

(recenzja tej książki znajduje się już na moim blogu tutaj)


2. Milion Cudownych listów


Podnosząca na duchu historia dziewczyny, która myślała, że wszystko straciła. Kiedy Jodi Ann Bickley miała pięć lat, zmarła jej ukochana babcia. Mama Jodi zachęciła ją, by napisała list do babci, i zapewniła, że listonosz dostarczy go do nieba. Dziewczynka zapamiętała, jak napisanie listu pocieszyło nie tylko ją, ale i mamę. To doświadczenie sprawiło, że jako nastolatka Jodi zaczęła pisać...


3. Szukając Alaski


Porównywany z przełomowym "Buszującym w zbożu" J.D. Salingera literacki debiut Johna Greena to powieść o myślących i wrażliwych młodych ludziach. Zbuntowanych, szukających intensywnych wrażeń i odpowiedzi na najważniejsze pytania: o miłość, która wywraca świat do góry nogami, o przyjaźń, której doświadcza się na całe życie. Niezapomniana opowieść o odkrywającym życie Milesie zakochanym w szalonej, zbuntowanej Alasce, dzięki której odnalazł Wielkie Być Może – czyli najintensywniejsze i najprawdziwsze doświadczenie rzeczywistości.

Recenzje do dwóch pozostałych książek już wkrótce ♥



Muzyka


Ed Sheeran - Shape Of You



The Weeknd - Starboy



B.R.O - Mówiła mi





                                                                                                          Marti ♥


Źródła: opisy książek są ze strony lubimyczytac.pl, zdjęcie do kategorii 'jedzenie i picie' pochodzi
z instagrama tardowsky28

1 komentarz:

Copyright © 2016 Marti , Blogger