28 lutego

Ulubieńcy lutego 2017


Hej!
Kończy się kolejny miesiąc ...
Dzisiaj mam dla Was ulubieńców lutego ♥





Kosmetyki

W tym miesiącu zdecydowanie lip kit k*lips od lovely
w kolorze neutral beauty ♥

Znalezione obrazy dla zapytania neutral beauty k lips


Wydarzenia

Zimowisko ♥

Od trzech lat jeżdżę na zimowisko do miejscowości Murzasichle pod Zakopanem.
Nart, łyżwy, gry terenowe ... po prostu KOCHAM ♥ :-)




Filmik na YT

I tutaj trochę Was zdziwię, bo są to reklamy!
Jedne z niewielu, które mogłabym oglądać w kółko,
i te są akurat z cocacoli.

Tą na pewno już dobrze znacie ;-)



A na tą natrafiłam oglądając właśnie tamtą ;)





Książki

W tym miesiącu przeczytałam kolejną książkę Gayle Forman.


"Zostań, jeśli kochasz"

Książka była bardzo podobna do filmu, który jak już wam kiedyś wspominałam, oglądałam.
Pomimo tego, że znałam już całą historię z filmu, obejrzanego chyba z pięć razy (jest na prawdę cudowny!) to książkę czytało mi się na prawdę super i bardzo mi się spodobała.




"Ten jeden dzień"

NIEDOKOŃCZONA

Podobny obraz


,,Ten jeden dzień" tej samej autorki. Znam wiele osób, którym bardzo się spodobała i przeczytali ją w dosłownie dwa wieczory. Nie wiem jak ... Mnie w ogóle nie wciągnęła. Typowa książka o 
"miłości" ... no nieee, po prostu do mnie nie przemówiła. Skończyłam pierwszą część (książka dzieli się na dwie). I muszę przyznać, że dopiero wtedy troszeczkę, dosłownie odrobinkę zaczęła mnie ciekawić, ale nie miałam już na nią siły :P, ale być może kiedyś do niej wrócę ;-). 



Muzyka


Kamil Bednarek - Talizman



Shape of you



 Piosenka, którą słuchałam w kółko, po prostu cudowna ♥


Kygo, Selena Gomez - It Ain't Me





Zayn, Taylor Swift - I Don't Wanna Live Forever




Rihanna - Love On The Brain cover



Kocham piosenki w jej wykonaniu, a te ostatnie są po prostu cudowne! ♥


Sarsa - Pozwól Odejść




Piosenka, którą usłyszałam w serialu "Druga Szansa" i po prosu się zakochałam i znów zaczęłam słuchać piosenek Sarsy ♥


♥♥♥

Wiem, że większość piosenek się powtarza, ale jak jakaś mi się podoba to słucham ją jakiś czas :-P



                                                                                                            Marti ♥
                                                                                       
                                                                            




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Marti , Blogger