22 marca

K*LIPS MATTE LIQUID LIPSTICK & LIP LINER - RECENZJA


Hej!

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję lip kitów od lovely.



Zapraszam ♥


Lipkity od Lovely dostępne są w pięciu ślicznych kolorach. Trzech odcieniach różu - Sweety, Lovely Lips Pink Posion oraz dwóch odcieniach brązu - Neutral Beauty i Milky Brown





Ja posiadam dwa kolory - Pink Posion i Neutral Beauty, ale mam nadzieję, że moja kolekcja się powiększy i żałuję, że nie ma większego wyboru.




Lipkity od lovely (jak nie trudno dostrzec) są bardzo podobne do pomadek od Kylie Jenner. To ona pierwsza wymyśliła taki zestaw - płynna pomadka + konturówka. Czytałam mnóstwo postów na temat tego produktu i nasłuchałam się wielu youtuberek, które uważają to za "CHAMSKĄ" podróbkę pomadek Kylie i muszę Wam powiedzieć, że na prawdę bardzo mnie to denerwuje, ponieważ zawsze tak było, że te mniej popularne marki wzorują się i inspirują tymi popularnymi. Lovely jest polską marką, szkoda, że nie wymyślili czegoś zupełnie nowego, no ale tak jak mówię tak to już jest. Ja uważam, że są to produkty wysoko inspirowane tamtymi, natomiast chamskimi podróbkami możemy nazwać na przykład te z aliexpress, które są wręcz takie same jak oryginały.

Nigdy nie miałam do czynienia z pomadkami Kylie, więc nie mam żadnego porównania,
słyszałam tylko, że są na prawdę świetne. Jest to tylko i wyłącznie moje zdanie, ale wydaje mi się, że te youtuberki "z wyższej półki", dla których produkty z Kylie Cosmetics to chleb powszedni najbardziej krytykują "tą inspirację", co również jest strasznie denerwujące. Porównują je do siebie, ponieważ są bardzo podobne, no ale nie oszukujmy się porównywanie do siebie produktów za ok. 150 zł do produktów za 20 zł jest trochę bez sensu. Wiadomo, że pomadka i konturówka za 20 zł nie dorówna tej za 150.


OPAKOWANIE

Opakowanie jest na prawdę śliczne, i choć te od Kylie widziałam tylko na zdjęciach i filmikach na Yt, to bardziej podoba mi się to od Lovely. Jest po prostu bardziej w moim stylu :-).

Pudełko, w którym znajduje się pomadka wraz z konturówką jest białe, z elementami w kolorze
danego zestawu. Z przodu u góry mamy logo marki, poniżej słynne usta z przygryzioną wargą, logo K*lips i dokładna nazwa zestawu oraz koloru.









ZAWARTOŚĆ

Płynna pomadka wraz z konturówką są umieszczone w plastikowym opakowaniu dopasowanym do ich kształtu.






APLIKACJA 

Aplikator pomadki jest podobny do typowego błyszczyka, a konturówka jest w postaci zwykłej kredki do strugania.














SWATCHE


Po lewej stronie - pink poison, a po prawej neutral beauty.








TRWAŁOŚĆ

Jeżeli chodzi o trwałość to jak nie trudno się domyśleć pomadka nie utrzymuje się za długo. W moim przypadku było to od 2 do 3 godzin. Jeżeli za taką cenę chcecie pomadkę, która będzie utrzymywała się na waszych ustach dłużej to polecam płynne pomadki z Golden Rose, których recenzja również wkrótce będzie na moim blogu :-). Natomiast mnie osobiście bardziej podoba się ten zestaw, gdyż nie wysusza, aż tak ust jak to jest w przypadku pomadek GR. Jednak pod względem kolorów Golden Rose wygrywa.





DOSTĘPNOŚĆ

Zestaw możemy zakupić w rossmannie, jest on jednak bardzo rozchwytywany i często zamiast zestawów możemy zobaczyć jedynie puste pułki. 



CENA

Cena, jak już wcześniej wspomniałam wynosi 19,99 zł. Biorąc pod uwagę, że w zestawie znajduje się płynna pomadka i konturówka to na prawdę niewiele.



PODSUMOWANIE I MOJA OCENA

Za cenę 19,99 zł macie płynną pomadkę matową i konturówkę w tym samym kolorze. Do wyboru jest 5 na prawdę świetnych kolorów. Ich trwałość nie jest za długa, ale nie wysuszają ust, aż tak jak inne pomadki matowe. Możemy kupić je w rossmannie, jednak są bardzo trudno dostępne, co świadczy o ich popularności. Opakowanie zestawu bardzo mi się podoba. Jest po prostu śliczne ♥.
Polecam ten zestaw dziewczynom, które marzą o lip kitach od Kylie, ale nie chcą przepłacać.
Mnie osobiście ten zestaw bardzo przypadł do gustu, żałuję, że nie ma większego wyboru w kolorach. Zdecydowanie mogę polecić Wam ten produkt ♥




                                                                       Marti ♥


2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba kolor neutral beauty muszę zobaczyć czy u mnie w Rossmanie są te pomadki.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Marti , Blogger