20 kwietnia

"Moje kino '3" - 3 hity kinowe


Hejka!
Dzisiaj chciałabym polecić Wam kolejne trzy filmy, które obejrzałam w ostatnim czasie i które były wielimi hitami kinowymi♥






1. Zwierzęta nocy

Znalezione obrazy dla zapytania Zwierzęta nocy kino


Film, który bardzo chciałam obejrzeć i na który długo czekałam. I nie zawiodłam się. Niesamowity thriller, trzymający w napięciu. Jest to ekranizacja książki Austina Wrighta "Tony i Susan" z 1993 roku (wydanie polskie 2011 r). Film ma strukturę opowieść w opowieści. 

Główna bohaterka, Susan, jest właścicielką modnej galerii sztuki. Otrzymuje rękopis powieści swojego byłego męża, którego opuściła 19 lat temu. Bohaterka zaczyna czytać tą książkę i z każdą stroną odkrywać mroczną historię. W książce jest bardzo dużo przemocy i drastycznych scen. Wraz z jej czytaniem przypomina sobie całą relację z Tonym, czyli byłym mężem.

Myślę, że książke była motywem zemsty wobec byłej żony.


Znalezione obrazy dla zapytania Zwierzęta nocy

Film po prostu genialny, bardzo Wam go polecam.



2. Pasażerowie

Podobny obraz

Science fiction w rewelacyjnej obsadzie, która składa się chyba z 7 osób. Głównymi bohaterami są James (Chris Pratt) i Aurora (Jennifer Lawrence).

Pięć tysięcy osób otrzymało szansę rozpoczęcia nowego życia na innej planecie, która jest oddalona od Ziemi o wiele lat świetlnych. Jednym z pasażerów statku, którzy mają pokonać tą trasę w stanie hibernacji, jest James, króry budzi się w połowie lotu, mając przed sobą życie, które musi spędzić samotnie na statku. Podejmuje on jednak decyzję, która nada sprawie zupełnie nowego światła.


Podobny obraz

Myślę, że jest to jeden z lepszych filmów, jakie widziałam ♥



3. Sing

Podobny obraz

I ostatnią moją propozycją jest "Snig", czyli film animowany, który zdobył dużą popularność. Wiele osób sądzi, że zdobył ją dzięki youtuberow, którzy podkładali głos postaciom.

Zabawny film opowiada opowiadający o teatrze, znajdującym się w świecie, zamieszkałym przez zwierzęta. Aby ocalić teatr, który zamienia się w ruinę, miś koala, który jest jego dyrektorem organizuje konkurs wokalny.

Jest to typowa bajka z happy endem, opowiadająca o spełnianiu swoich marzeń, ale myślę, że czasami każdy z nas lubi coś takiego obejrzeć.

Znalezione obrazy dla zapytania Sing


♥♥♥


Jeśli oglądaliście któryś z tych filmów, to podzielcie się swoją opinią w komentarzach ♥
Piszcie również jakie filmy Wam spodobały się w ostatnim czasie


                                                                         Marti ♥


LINKI DO POPRZEDNICH POSTÓW Z TEJ SERII:
1. "Moje Kino '1"
2. "Moje Kino '2"





Źródła: filmweb, google grafika


6 komentarzy:

  1. Super post ♥
    Koniecznie muszę obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Środkowy film widziałam, ale dwóch pozostałych nie , więc z chęcią się skuszę :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :D Sing jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Marti , Blogger